Anketa o školním výletě do Sedmihorek

24.06.2018

Týden na školním výletě nám rychle uběhl a doufám, že dětem zůstaly nejen deníčky, do kterých si každý den zapisovaly své zážitky, ale také spousta pěkných vzpomínek. Po návratu jsme si o společně prožitém týdnu hodně povídali. Pro zajímavost uvádím některé odpovědi druháků.

Co jsem zajímavého viděl:

  • Skalní město a skály Kapelník a Sfinga
  • Zámek Hrubá Skála, kde se natáčel film Bajaja
  • Hrad Valdštejn
  • Horu Kozákov, která před milióny let soptila
  • Rostlinu náprstník a vodního tvora blešivce
  • Nejstarší dub v Českém ráji, který je starý asi 335 let
  • Pramen mládí
  • Bílou paní

Co nového jsem se naučil:

  • Zajímavé věci o drahých kamenech, které se nachází v Českém ráji
  • Poznat jaspis, achát, pazourek a křišťál
  • Stlát postel, namazat si housku a plnit různé úkoly
  • Samostatnosti

Co mě nejvíc bavilo:

  • Pořad o kamenech a kamínkách
  • Různé soutěže a úkoly od Černého rytíře
  • Zámecká slavnost (diskotéka)
  • Procházky, vyhlídky, opékání buřtů
  • Soutěžení ve skupinkách

Co se mi nejvíc líbilo:

  • Chození po skalách, protože takové doma nemáme
  • Orientační běh, protože jsem se naučil pracovat s mapou
  • Hledání pohádek, protože jsme hodně běhali a museli jsme se domlouvat
  • Procházky na vyhlídky, protože mě bavilo poznávání přírody
  • Diskotéka, protože jsem mohla tančit
  • Stezka odvahy, protože jsem překonala strach
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky