Anketa ke školnímu výletu

02.06.2019

Po návratu ze školního výletu jsme hned v pondělí ráno společně prožitý týden zhodnotili. Povídali jsme si o tom, co se nám líbilo, nelíbilo a na co budeme nejvíc vzpomínat.

V týdenním plánu děti odpovídaly na následující tři otázky.

· Co jsem zajímavého viděl/a:

  • Zajímavá byla prohlídka starých věcí v muzeu.
  • Viděla jsem vrchol Sněžky.
  • Prohlédl jsem si zámek a Krkonošské muzeum v Jilemnici.
  • Vyšel jsem na rozhlednu Žalý.
  • Viděl jsem horu Kotel, poblíž které se před více než 100 lety stala tragédie.
  • Viděl jsem krásnou přírodu Krkonoš.

· Co nového jsem se naučil/a:

  • Naučil jsem, co se má brát do lesa a hodně věcí o národním parku.
  • Dozvěděl jsem se, jak se bezpečně chovat na horách.
  • Dozvěděl jsem se, že Sněžka měří 1 603 m.
  • Pískat na trávu.
  • Dozvěděl jsem se, jak dlouho člověk vydrží pod lavinou.
  • Naučila jsem se rozpoznávat různé druhy ptáků.
  • Dozvěděla jsem se, že sojky nelétají v hejnu blízko u sebe.
  • Naučil jsem se novou hru Oblíkačka - svlíkačka.
  • Dozvěděl jsem se, jak se jmenuje kytka ve znaku KRNAPU.
  • Dozvěděl jsem se, že v roce 1913 v běhu na 50 km zemřeli na Zlatém návrší B. Hanč a V. Vrbata.
  • Naučila jsem se stavět hnízdo pro ptáčka.

· Co mě nejvíc bavilo:

  • Chodit po horách.
  • Povídání o horské službě.
  • Když jsme hráli hry.
  • Vybíjená a hry na procházkách.
  • Objevení pokladu.
  • Tančení a barvení triček.
  • Bavilo mě, jak jsme pomáhali Krakonošovi.
  • Plnit ve skupině různé úkoly.
  • Stavět hnízda pro tetřívka obecného.
  • Zapisování do deníku.
  • Hrát s klukama karty Uno.
  • Hledat ztracenou Krakonošovu sojku.
  • Prohlídka zámku.
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky